Mikäli haluat sulkea UKKO Yritystilin, varmista ensin, että tilin saldo on 0 €, ja toimi sitten seuraavien ohjeiden mukaan.
Sinun tulee pyytää UKKO Yritystilin sulkemista sähköpostitse. Lähetäthän sulkemispyynnön siitä sähköpostiosoitteesta, jonka olet linkittänyt Yritystiliisi. Kirjoitathan pyynnön englanniksi ja lähetät sen osoitteeseen support@swan.io
Voit käyttää artikkelin lopussa olevaa viestipohjaa hyödyksesi.
Huomioithan, että:
- Sulkemispyynnössä tulee mainita UKKO Yritystilisi IBAN-numero ja jos mahdollista, tilin ID-numero.
- UKKO Yritystilin palvelumaksu maksetaan kuluvan laskutuskauden loppuun asti (1 kk). Maksettuja palvelumaksuja ei siis palauteta, vaikka irtisanoisit Yritystilin kesken laskutuskautta.
- Tilin saldon on oltava 0 € ennen tilin sulkemista. Mikäli tilille on saapumassa maksuja, teethän sulkemispyynnön vasta niiden saavuttua, kun olet siirtänyt varat toiselle tilille.
- UKKO Yritystili suljetaan automaattisesti, mikäli irtisanot UKKO Yrittäjä -palvelun. Tässä tapauksessa sinun ei tarvitse lähettää Yritystilin sulkemispyyntöä erikseen.
- Kun UKKO Yritystili on suljettu, vaihdathan uuden oletustilin järjestelmään.
Englanninkielinen viestipohja sulkemispyyntöä varten:
Hi,
I would like to close my UKKO.fi / Swan account, IBAN (syötä tähän), Account ID (syötä halutessasi tähän).
Best regards,
(oma nimesi)